maanantai 14. kesäkuuta 2021

Alussa

1) Vaaliseuranta on menossa.

2) Päivällä käytiin kylän jäätelökioskissa.

3) Olen ajanut nurmikkoa.

4) Keskustelin vaimon kanssa. Äitini kävi viime viikolla täällä ja kuulin tuolloin hänen sanovan vaimolleni miten ensimmäisenä vuotenani olin viidessä eri hoitopaikassa. Siis ensimmäisenä elinvuotenani. Viidessä. Tuolloin äitiysloma oli 3kk ja laskettu aika meni kuukaudella pieleen ja äiini oli käsittääkseni kanssani kotona 2 kuukautta.

Olen melko varma,
että tämä on jättänyt jälkensä minuun.

Tästä puhuin vaimoni kanssa.

Ikinä en varsinaisesti saa vastausta, mutta karkeasti jouduin pienenä eroon äitistäni sijaishoitajille, joista yksikään ei ollut pysyvä (vert.jos minua olisi hoitanut isoäiti all the time) ja epäilen, että juuri tuolloin olisin tarvinnut jonkun, jossa olisin voinut riippua, koska en voinut tuolloin avuttomana olla täysin riippuvainen, joka siis olin, olen ollut riippuvainen jälkijättöisesti ihmisistä ja tehnyt tällä vain hallaa itselleni. 

Tajusin että entäs jos esim. sijaishoitaja on vaihtunut niin useasti, koska olen ollut aivan kauhuissani. Huutanut koko ajan naama punaisena tms Spekulaatiota tietenkin, mutta ei ollenkaan mahdoton vaihtoehto.

Koen että jonkun tämmöisen saatan voida kohdata vain rakastavan ihmisen vieressä, jonka tunnen rakastavan minua, josta tiedän (=tunnen), ettei hän ole menossa minnekään, josta tiedän (=tunnen) ettei minun tarvitse (enkä voi) tehdä mitään saadakseni hänen Rakkauttaan. Oikeaa Rakkautta ei tarvitse, eikä voi, saada aikaan. Se joko on, tai sitä ei ole.

Koen jakavani elämäni tämänkaltaisen ihmisen kanssa.

Amen.


Pic from Pinterest

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Realitya asenteella

Katsomme vaimon kanssa paljon realityä. Keskustelemme paljon. Painamme mahdollisuuksien mukaan ohjelmia pauselle. Yleensä katsomme tallentei...