lauantai 12. kesäkuuta 2021

Umpikujahtaminen is the Way

Tänään Kylällä semmoinen tapahtumapäivä et moni paikka auki ja erillisiä juttujä järjestetty. Tänään päivälliseksi suunniteltu grilliruokaa. Ja sää ei oikein suosi tätä 😂 Tuulee ja sataa aika reippaasti.

Uudessa työssä on semmoinen jatkuva toistuva heittäytyminen. Se on ikäänkuin jatkuvaa menoa täysin uudelle alueelle. Tiedän että tähänkin syntyy rutiineja, mutta se tulee tietenkin ajan kanssa. Työssäni on paljon uusia termejä, jotka ovat minulle täysin uppo-outoja. Minullahan ei ole mitään koulutusta tuohon työhön mitä nyt teen. Useasti on tuntunut täysin umpikujalta että mitä nyt. Sitten olen tajunnut kysyä jotain tai tajunnut tehdä jotain hyvin pientä ja koko juttu tuntuu selviävän.

Nyt tajusin että tietty umpikujahtaminen saattaa olla tie tämän jonkin pienen tajuamiseen. Tämä on minulle vierasta, koska olen tottunut tiettyyn liukuhihnamaiseen työhön, jossa vika (se ettei työ suju) johtuu jostain näkyvästä koneviasta. Tässä umpikujaisuus ei ole missään koneessa (tai voi olla), mutta se voi olla viestinnässä, eri kielissä, ymmärryksessä... niin ja siis siinä ettei minulla ole aavistustakaan siitä mitä ole tekemässä 😂


Pic from Pinterest

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Realitya asenteella

Katsomme vaimon kanssa paljon realityä. Keskustelemme paljon. Painamme mahdollisuuksien mukaan ohjelmia pauselle. Yleensä katsomme tallentei...