keskiviikko 26. toukokuuta 2021

Työkuvioita hernepellossa

 1) Tänään oli vähän ihmeellinen päivä.


Kun olin vielä edellisessä työpaikassani ja tiesin siirtyväni nykyiseen arvelin, että työnkuvani säilyy kutakuinkin samantyyppisenä eli minun tapauksessa jokseenkin toistuvana vähän yllätyksettömänä tehdastyönä. Ja niin minusta tulikin tehtaan virallinen ostaja... Purchaser. En ole mitään vastaavaa tehnyt aiemmin. Oikeastaan se että olen kuitenkin jokseenkin kokenut tämän stressisttömäksi, johtuu siitä, että huomaan vaimoni täysin luottavan minuun ja kykyihini tehdä juuri tätä vaikka sisimmässä fiilis on kuin olisin Edvard Munchin Huuto -taulu.

Eli nämä kaksi rintarinnan:

2) Tämäkaltainen repivä kaaos ja täydellinen rauha asuvat sielussani. Huomaan kaipaavani lepoa ja sitä mitä nasaretin miehen kerrotaan sanoneen, "Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon." Tajuan myös, että juuri levon kaipaaminen vie rauhan. Tajuan noidankehämäisyyden.

3) Naapuripellolle kasvaa hernettä.

4) Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus käydä taas mökillä. Nyt vaimon kolmen nuorimman pojan kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Realitya asenteella

Katsomme vaimon kanssa paljon realityä. Keskustelemme paljon. Painamme mahdollisuuksien mukaan ohjelmia pauselle. Yleensä katsomme tallentei...